01 July 2010

apabila menunggu hingga berkarat...inilah jadi nya...

hahahaha ak pn xtau npe ng ak lately ni..mudah tersentuh..mudah terasa hati..padahal xde r besar sgt mende yg jd 2..tp itulah..aku pun tak faham napa ak jd cm gni....haiz ak ni.... nak kata ak tertekan, tp tertekan sebab apa? study? standard r kot..tgh belaja kan...tah r...ak pun kadang2 tak faham ng diri aku ni..kadang2 ok..kadang2 tak...lau da tak ok 2 mmg xkuar bilek r gayanya...duk terperuk lam bilek...

thnx to my bestie, jaja..
sbb banyak support aku...aku banyak cite masalah aku pada dye..kadang2 masalah simple2 jeq kot..tapi dye tetap bg support kt aku...baek sgt jaja ni...ak suka cara dye..aku senang dgn cara dye...walaupun dye ni ganaz sket..tapi ak suka...masuk ngan kepala aku...

jaja,
aku nak mintak maaf kt kw if aku membeban kn kw dgn mslh ak..huhuhu aku tak tau nk cita pd sapa beb..aku jd lapang sket pas aku cita masalah aku kt kw beb...tapi 1 thing for sure..aku suka kawan ng kw...aku syg kw ja...kw nk tau tak? masa mula2 aku knl kw, aku takut nk tegur kw...sumpah beb! aku takut nk tegur kw..hahahahhaa masa 2 kita jd assistant tuk semi-final PKM..>,<
lydia ckp kt aku, kw ok..kw baek..hehehehe bila da lama knl kw, bwu aku tau semua 2..aku beruntung sgt sbb dpt kwn ng kw...if i ever get to heaven, all i want is someone like u bestie...>,<

tuk CLIQUE's...

lydia,
kw memang best...aku leh get long ng cara kw...hehehe maseh jadi kawan aku..
umair,
gua tabik sama lu umai!! hehehehe maseh jd kawan aku..
fazlil,
kw memang kawan yg baek...hehehe maseh jd kawan aku..jgn pakinsen2 ag ea...hahahahah
kakl0ng,
garang tp penyayang..hehehehe maseh jd kawan miera...
aliff,
kita kenal dr sem 1 ag...best kawan ng kw...maseh jd kawan aku...
ain,
comell..hahahahha jgn emo2 ea...maseh jd kawan miera ea...
husna,
lau kw ingt aku pnh cita kt kw sal kwn aku yg sama cm kw kn? hehehe aku suka kwn ng kw..maseh jd kawan aku..
ash,
CLIQUE's cooler...aku ase kw r yg paling cool sekali dlm CLIQUE's kita ni..hehehe keep it bro...maseh jd kawan aku...
naqib,

walaupun kw xde ng kiteowg, aku tetap bangga de kawan cm kw naqib..aku akn selalu doakan tuk kw naqib..maseh jd kawan aku...




aku sayang kowg semua...terima kasih sebab jadi kawan aku...

"if i ever get to heaven, all i want is someone like you all guys....mmuuaahhxx3...."

No comments: