08 March 2013

K.O.S.O.N.G


assalamua'laikum readers..(gaya macam bnyk jeq owg bace blog bersawang ni..hihihi)

ok utk bg warm intro aku nak share something ng kowg. 


so mane2 yg ade tabiat bgn lambat tu ( mcm terkene kt aku jeq ni ), pandai2 la ea..make moves gugurl! hahahaha cakap pandai2 jeq aku ni..tapi aku tak lahh selalu sgt bgn lambat. cuma kadang2 jeq..lau banyak keje tu sampai aku kene stay up, then baru lah aku terlajak tdo..rite now, aku ase ngantok gyler..smlm siapkan surat utk event..tu pon kene reject bape kali..nampak sgt aku ni sengal xreti buat surat rasmi..caraaaa !

bersambung dengan cerita aku xcukup tdo tu, pagi td nyaris dh aku basuh muka pakai ubat gigi..kau bayangkan lahh, time mandi mata kau xcelik..then kau boleh nampak ke kat  mane ubat gigi ng pencuci muka? saiz dh lebih kurang sama..mmg jeruk petai lah keadaan tu kan..

sekarang aku kt student lounge ngah settle apa keje yang patut. lately ni keje bnyk lah..asignment beranak-anak..aku pon dh ase mcm xcukup tanah jeq nak berjalan.. tp bese lah, nature sowg pelajar..tiap pagi kau bgn pagi2 then g class, balik hostel rest, tdo..dan tulahl rutin seterusnya..