13 April 2014

Setelah sekian lama...


Assalamualaikum..

Dah lama sgt aku tak update blog ni..ekceli aku busy siket lately ni..macam heading post ni lah..setelah sekian lama, now aku dh final year! ea i'm in final year n in my second last semester..through out this 2 years, life aku ada up & down..biasa la..dah nama pon manusia, student..aptb :(

Banyak cerita yg aku nk cerita sebenarnya..tp nak menaip tu aku malas..OK hari ni aku try tok lengkap kan entri ni..

baru2 ni aku de gak la start2 nak buat novel..bila idea tu dtg aku terus taip takot ilang..bersemangat ni nak menaip..sempat la siap dlm 5 page..pastu aku blank..hahaha ha sebelom lupe, tajuk my so-called-novel adalah, "PRAMUGARA & HR"...lepas siap 5 page tu, aku dh takde idea nk sambung sampai sekarang..so kalau korg ada idea yg bernas nk bg aku sambung dlm "PRAMUGARA & HR" tu, sebesar KLIA aku tadahkan..hahahaha feel free for giving ideas..

jadi sebelom aku mengudur diri...(hahahaha lagu sangat) aku nak mengucapkan salam takziah kepada keluarga anak kapal & penumpang pesawat MH370..bersabarlah dengan dugaan ni & percaya setiap kejadian yang berlaku ni pasti ada hikmah.. Al-Fatihah


No comments: