04 August 2010

mode: confius


isk! susah la cm ni..cm mana nak bgtau tau kt kau..aku serba salah da ni...huhuhu
aku tahu tentang kau ng budak 2...aku pun faham kau dengan dye da lama..tapi apa yg aku nak ckp ni, hrp2 kau xmarah & tak terasa hati..aku bgtau sebab aku sayang kau..aku xnk la pe2 jd pada kau..

beb,
apa yg aku nk bgtau ni, aku harap kau terima & jgn pernah anggap aku nak musnah kan hubungan kau..

why don't u let him go? he's not suitable for u..sungguh! dye xsesuai ng kau..dari dulu lagi aku da ckap..tapi aku xleh nak ckp lebih2...takut kau terasa..tapi skrunk ni aku patut bgtau kau yg dye sebenar nya nak maen2 kau jeq..aku nampak dgn mata kepala aku sendri..memang la kau dgn dye da kt 5 tahun..ag lama dri aku ng H dulu..tapi xkan kau xperasan lansung perubahan dye...
ok..macam ni la..baek aku terus terang ng kau jeq..baru2 ni dye mssge aku..ckp kau lansung xcall dye..aku pelik gak r..asal la kau xcall dye..then dye pun nanges2 cite kt aku..aku layan kan jeq la..sebab dye pun member aku gak...tapi at last, laen yg jd...aku ase no need ak cite detail kt sni..t aib dye lak..kau faham kan??

then hari ni masa aku pusing2 bandar td, aku nampak dye ng gurl dr scullah shahbandar dulu 2...mesra gyler..aku bukan nak saketkan hati kau..tapi aku pun naek menyampah tgk dowg td...kau penah cite kt ak ttg gurl scullah shahbandar 2...kita pun tahu tabiat dak ppuan 2 cm ne kan...so?? cuba pikir balek darl..aku sayang kau jeq..

memang kau xnmpak mende 2..tapi ak cadang kan kau tny terus terang kat dye..then kalau dye berdalih, aku boleh bg kau msge yg dye bg kat aku 2..aku xdelete ag..aku simpan sebab nk tunjuk kat kau...

pe2 hal kau settle lah ng dye elok2..aku xnk kau ng dye bermusuh...
i'll be here if u need me...let it go! jgn simpan2 da..aku tahu selama ni pun kau sedih dgn cara dye kan..
mungkin dye bukan untuk kau..terima lah...myb de lelaki yg baek tgh tggu kau..

aku sayang kau sgt2...

No comments: