14 September 2010


...cam da lama sangat kan aku xupdate blog aku ni...maklum la..aku bawu jeq habes final..sambung ng raya lak..mana nak ada masa nk update2 mende alah ni...cm adek aku ckp la..

"blog along da tumbuh lalang.."

lalang kau ckp..isk! kau ni dek...bukan nk tlg along pun update mende2 ni..kau tau la along ni sibuk...hehehe (-_-)

erm..nak cite sal pe ek??

----------------------------mizmiera24.blogspot.com------------------------------

kowg da bace entry aku yg kt bwh ni?? mesti da kan..(aku tau kowg xbaca...)
mesti kowg tertanya2..sape la gerangan yg aku ceritakan tu...
nak tau? ..hihihi xyah la..biar ak jeq yg tau..kowg xyah tau la sal dye...nanti de masa aku cite..lau aku nak cite sal dye, satu entry xcukup ny...(-_-)
nak tau gak??..ok2..aku cite siket2 ttg dye

dye ni kwn sculah aku dlu..mase aku sculah kt SMK Mahmud...mase aku msuk form 6 kt citu, dye da xsculah da..dye dpt smbung g matrikulasi...kirenya dye ni kawan pd member form 6 aku la...aku knl dye pun kt mukabuku(facebook)..

aku senang ng dye..soft spoken..baek..ramah..tapi satu jeq..pemalu sgt2..hihihi

nama dye? aii..sampai nama pun nak tau ni..ni yg aku jelez ni....hahahaha
aku pggl dye 'awak' jeq...ber'saya' ber'awak' jeq aku ng dye...hihihi

asal gmbr dye kabur??

kau gyler ke pe nk letak gmbr dye tul2...hihihi aku letak gmbr yg di-edit tu pun jenoh nk jwb aw...hahaha kena gula lagi de...



________________the rest is history________________

Salam Aidilfitri 1431H dari: miz miera zulkifli

sebelum terlambat, aku nak wish

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN

pada semua ahli keluarga, rakan2, guru serta sape2 yg kenal diri aku ni..mungkin dlm perkenalan, pergaulan itu, aku de terkasar bahasa, terlepas kata, ter-over perbuatan..aku mintak maaf sgt2 dri hujung rambut smpai hujung hati...eh2! silap...dari hujung rambut sampai hujung kaki...ngeee :P

raya aku tahun ni sama jeq cm tahun2 lepas...tahun ni atok aku saket..xde la sakan sgt beraya..banyak tumpu pada dye jeq..
cm biasa la..nk2 raya ni, bnyk la keje kena wat...wat kueh, mknan, gntung langsir...ah! mmg bnyk la keje nk kne wat..hihihi

raya tau ni gak aku dapat 2 anak buah baru..
nur hanna haffya & nur azra fareesya







here are the pic of this hari raya...enjoy!















raya kali ni aku rindu sgt nak jumpa ng adek aku, luqman afif..

adek..along rindu adek

_______________the rest is history________________

No comments: