25 August 2010

i want my jaja..give back my little jaja...

erm..ok..bawu2 ni ayah member aku, jaja pergi menghadap ilahi...sehari sebelum kita berpuasa...aku dpt tau berita ni dari umair..dye text aku...sumpah aku terkejut ng berita ni...ea lah..sehari sebelum tue, aku ng member2 aku g maen bowling..happy2 kt sana..then esok ny dapat berita ni...
aku xberpeluang nk visit jaja..(soe ja...) member yg laen g visit dye..tapi masa dowg g tue, jaja xde..dye g melaka...

sekarang..jaja da laen da..da xcm dlu...luaran nmpak dye tenang..tapi hati dye kita xtau...aku tau sekarang ni, mudah sgt dye menangis...aku nak tolong..tp aku xtau nak tolong cm ne...memang pedih tuk dye terima...aku faham keadaan tue..tapi....

ja...

aku tau kau sedih..aku pun sedih...aku sayang kau sgt2...dengan apa yg terjadi ni..aku tau separuh semangat kau hilang...aku cuba nak tolang kau..nk tenangkan kau..nak happy kan kau..tapi aku buntu..aku tak tau nak wat cm ne..aku takut tindakan aku nanti, akan lukakan perasaan kau..akan buat kau sedih lagi...

kau jgn lemah ja..kau kuatkan? aku tau kau kuat semangat..be strong...semua ada ng kau..kita orang semua sayang kau ja...aku tau kau rindu ng ayah kau...aku faham perasaan kau...lau ayah kau tau keadaan kau cm ni, mesti dia sedih...mesti dia tak nak kau sedih...

ramai yg support kau...kau jangan pernah lupa kt ayah kau..kau kirim doa pada dia tiap kali lepas solat..insyALLAH, doa kau di makbulkan dan ayah kau dapat doa dari kau...memang ayah kau da jauh dari kau..tapi kau ingat satu jeq...dia tetap dekat ng kau...kau kn anak dia...

SITI HADJA BT A KHAMID....
tak ada siapa yg boleh amek tempat ayah kau dr hati kau....sebab nama kau berbinti kan nama ayah kau & ayah kau akan selalu ng kau..sejak kau kecik sampai sekarang...kau tak pernah jauh dari dia...
walaupun xnmpak jasad, tapi kau boleh rasa kasih sayang yg ayah kau beri...
kau membesar dengan didikan yg cukup dari ayah kau..kau jadi anak yg baik, anak yg berguna pada keluarga...

be strong...please..be strong..aku sedih tengok kau...mengalir air mata aku tengok kau...tiap2 malam aku doa agar kau bahagia & selamat dunia akhirat...doa aku sentiasa untuk kau...& kawan2 yang lain....
kau tabah sangat..kuat semangat kau..aku tak tau kalau aku berada kt tempat kau...mungkin aku tak sekuat kau ja..mungkin aku tak setabah kau ja...

i want my little jaja back...give back my old jaja..jaja yg ceria..jaja yg manis d pandang..jaja yg comell dan jaja yg paling aku sayang.....

i want my jaja
we want our jaja....


be strong sayang.....

No comments: