30 January 2011

chocolate ooooo chocolate


salam..halloooo

ase ny cm da lame aku x blogging kn..aku update pon mende kecik2 jeq...hari ni naluri nk ber-bloging sudah mari..hehehe nk g blog member2 aku pon kemalasan kemelandaan... =p
parah da aku neh..tlgg! hntr sy pergi hospital...hahaha (tetibe lak ai..wengg tol..)
sekarang ni kul 12:03pm n abah aku ngh syok dgr lgu2 arab kt radio...
bah! tukar la channel..bushan..xfaham lorh...huhuhu

mak aihh..intro..xkena lansung...hahaha
ekceli aku pon xtao nk tulis pasal pe sbnr nya..kira aku jujor la neh..hehehe
ok la..firstly lam minggu neh jeq aku ase bad mood sgt..xtau npe..mungkin sbb childish feeling kot..(tlg la mira kau da besar)..bile dh mo0dy jeq memanjang, habes sume la terkait sekali..sampaikan ng incik awak sekali terkena..soe ea wak..sy mintak maaf..

25/01/11
incik awak dtg kt tempat aku..2 minggu xjpe dye..laen ase weyh..dulu once a week mesti jpe..since aku dh habes study neh, makin susah nk jpe..sbb aku kt raub skrunk..tah la..mcm2 aku rasa..n biar la aku yg simpan sowg..



so dye dtg mlm tu dye bg ni..aku xtao dari mane dye tao yg aku suke chocolate..musykill gak aku..aku tye xnk jwb shah ni..geram lak ai...ak wenggg kang bawu tao.. (=
yg de ny chocolate neh mule ny aku maen2 jeq mintak kt dye..aku xde niat pon nk susah kan dye..sje usik2 dye..xsangka lak aku shah beli tol2..haish..serba salah aku tao mlm tu..

wak..sy usik2 jeq..bkn nk betol2 pon...

nyway..thanx ea tok chocolate tu..sy da mkn pon..nice..soe xsmpt nk simpan kt wak..hehehe
erm..sy de wat bread pudding hari neh..nt da siap sy call wak ea swoh amek..ok wak??




No comments: