11 March 2013

bertapa di student lounge

Nak gempak jeq title post..tp memang betol lahh pon..aku kt student lounge ni dr pagi membawak ke petang..siap satu keje bertambah 3 keje..dh tu bila mase ny aku tak duk kt sini..ni pon aku ng meq still kt student lounge tok siapkan invitation letter, proposal to charity home, nak cari game tok telematch..makin lama makin bising kt student lounge ni..hurmmm 

mak aih intro..

back to business..(wahh! tiru ayat zainal arief ni..) boucher buku aku dh langsai..hehehe
beli buku ape? buku tok subject sem ni lahh..puiii! membongak jeq kau mira..aku banyak beli buku lain..novel lah, buku masak tok umi ng adik..novel jeq dh 6 buah..


that's the last novels that i bought using my last BB1M..expect for 'suami aku ustaz", yang ni hadiah dari inche boifie..dye layan kan saje aku suka baca novel..nampak cam best..xbaca lagi..now tgh baca "rooftop rant"..dh half way..habes bace ni, aku continue dgn "suami aku ustaz" ni..hehehehe 


ni lak requested dari adinda aku yang manja tu..kemaruk dengan running man..officially aku adalah pelanggan tetap kedai KPOP kt Times Square tu..asek muka aku jeq dlm kedai tu..sampai aunty kedai tu dh tao ape akn aku beli..pe lagi..SUPER JUNIOR lahh..

setakat ni jeq lahh aku nak cite..nt aku post ag..now nak wt keje..ade menda nak kene settle..nt free2 aku post k..bubbye! xoxo!

GOMAWO (^__^)