13 March 2013

LIVE WELL LIVE HELL YOU CHOOSE


live well live hell, i choose..

sekarang aku dlm class BRM..ngantok lahh..ni pon ngah rest jup dlm 15 min..so aku gune kesempatan ni nak ucapkan selamat hari raya..hoii!! ni bukan time raya..kau knpe?? sawan??

ASSIGNMENT JUGA BERANAK!

mmg sengaja aku besarkan tulisan ni..biar bagi aku ingt yg aku masih ade kerja nak kene wat..weh letih lahh..=(

mende aku nak cite ni sebenarnya? erm ok..aku nak cite sal meq..MEQ MELIN..mase belajar ni dye lahh yg selalu ade ng aku..assignment ng dye, susah senang ng dye..pendek kata ape2 pon dengan dye..

dulu kami sebilik, now dh x sebilik sebab dye stay ng family dye kt sini..walaupon xsebilik tapi still cm tu gak..gila dye, gila aku..mereng dye, mereng aku..sampaikan ade yang jelez lahh aku ng dye..n aku xperlu lah ckp sape an..aku mmg taknak ingt pon sape manusia tu..

sekarang ni ramai orang yg berpura2 baik, tapi yg benarnya back stabbing..aku pon dhh selalu kene sebenarnya..bukan aku jeq, lin pon selalu kene..dari siapa, kene mcm mane..xboleh nak ckp..biar aku ng sape yg mengalami jeq yg tao dan simpan sndri2..

pe yang aku mengarut ni???????/

nampak sangat dlm kepala ni serabut dgn mcm2 mende..bese la..kau selalu pikir..bukan masalah kau pon, kau pikir..dah tu jgn nak bising kalau kau sakit kepala..migrain xbaik2

sebenarnya aku nak hijrah..jujur aku  nak HIJRAH..tapi xtao nak mula dari mana..sape yg akan bantu aku? apa yg perlu aku buat? aku nak hijrah untuk diri aku, family aku, dan orang yang aku sayang..

ok lahh..aku nak sambung lec balik..nt free aku post ag k..xjanji..tapi selagi boleh aku akn post walaupon tulis satu ayat..

bubbye uollls..

assalamua'laikum..gomawo..sayonara