15 March 2013



gift from my friend, erlina...u are targeting on me or what??? hihihi
anyway, i ok jerr..=P

u tembak terus kena kt batang hidung i..sharp shooter lahh u gugurl..
anyway, nak cerita ape eh? erm hari ni....

rutine hari jumaat biasa lahh..pepagi buta dh kena bgn...n again tragedi colgate jd pencucui muka nyaris berlaku..ngantok lahh..next week dh start mid sem break, which is means dh separuh sem aku tempuh..naek cuti nanti, semua lecturer menuntut asignment..

sekarang ni, CSP ng OSHA xgerak ag..satu pon xgerak ag..company pon xcari ag tok OSHA..CSP dh ade..cume xbuat ag..banyak lahhhh menda yg nak di buat..

sedap pulak air sirap adik ni bawak...hihihi aku kt campus ni..rest jup..ternampak lah adik2 sekolah bawak air sirap..pergghh tgh panas2 ni dpt perkena sirap..mmg terangkat lahh

slps apa yg jadi selama ni, aku rasa lebih tenang..so jgn lah nak amek ketenangan aku ni..leave me alone..jalan masing2 ade..so, ikot jalan sndri lahh ea..

tentang aku nak HIJRAH tu, memang betol..mende ni aku dh inform kt puan ummi...nothing much to said..just giving me super duper nice smile..and said 

"kalau nak hijrah, hijrah betul2..jgn separu jalan..i know my girl very well.."

perli ke ape ni ummi?? hahahhaa

ok lah ea..kawan aku dh berbunyi nak balik..

baiiiii...next post aku sambung...sayonara! (^___^)